Wednesday 2 March 2011

bad day :(

grr . hello bloggers . yeahhh . bad day . hari ni maybe my bad day sangat sangat :( yelah , hari markah test dah keluar and aku dapat teruk :( haihhhh . susah lah mcm ni . mtc 038 teruk . mtc 037 teruk . grr mcmana nak dapat 3 pointer above ni cik nabila oittttt :'( haihhhhh . lately ni aku banyak pk benda yg tak sepatutnya aku pk kan . sangat sangat rugi . awal sem start dengan teruk , tengah sem sangat cemerlang and dah nak last sem buat hal balik . mmg susah lah kalau mcm ni :'( i need to change . ada tinggal berapa hari lagi nak final exam .mmg mati lah kalau dah last last ni tanak pecut lagi :'(

grr . apa lagi yang salah ni . dalam kelas dah fokus . mtc 037 ari ari aku study . apa lagi yg tak kena ni :'( aku study mtc037 lebih dr yg lain . haihhhhhhh . stressnya . grr . and start rasa nervous utk final . mcmana kalau final nanti tak dapat score juga . mmg mati lah :'( haihhhhhhhhhhhhhhhh . stress stress . ya allah , please , give me back my strength . aku dah tak boleh teruk lagi sem ni . kalau tak how come nak sambung law nanti :(

haihhhhhhhhhhhhh . mengeluh and mengeluh . final , pls be nice with me . aku dah study dok . apa lagi yang tak kena ni . :(

No comments:

Post a Comment