Friday 25 February 2011

new chapter . new story .

  


Finally . i have my own blog . yeahh , quite cool . sekarang dah boleh cakap panjang panjang . express my feeling . hurm . what else can i say . sometimes , benda macam ni lah yg boleh tolong kita untuk bercakap and meluah hehehe . okay then , my new entry . its all about me . simple girl , yeah , paling senang nak describe . hehe . aku memang simple and sangat sangat simple . nothing special i guess . well itu lebih baik daripada jadi hipokrit . ahaaa . loser , major loser . hypocrite is so not me . i'm good being me . okay okay . hurmm . okayy . i have so many friends since masuk UiTM hahahaa . sedih hidup aku . yeahh , aku suka berkawan , dengan sape sape je lah . as long as dorang tak backstab , it would be great :) hehehe . haihhh . okayy , im the third in my siblings . youngest daughter ! sayang umi and abah . sayang sister , sayang brother . hurm . okayy . imma single lady . but my heart probably dah taken . well , its okay . normal lah tu hehehe . i value true friendship . sbb tu aku sayang semua bff aku . yeahhh . next entry pasal BFF ! aww . so likee . my BFF mmg terbaik dari ladang . what else ? hurmm . okayy . aku suka baca novel , suka layan movie , suka tgk anime kat animax dgn adik aku , suka layan facebook , youtube . wahhh . aku suka buat semua benda . hurmm . okayy then . tu je lah kot . apa apa nanti , aku update lagi . byeeeee .

No comments:

Post a Comment