Saturday 26 February 2011

talking to the moon . is this the end ?

hey . yeahh , dah lewat . sangat sangat lewat tapi tak boleh tido . currently tengah dengar lagu talking to the moon . nice song :) okayyy  . just wanna share with all of you , pasal benda yg sangat common sekali . CINTA . hehehe . ada apa dengan cinta . me , myslef pun tak tahu dah nak bagi jawapan apa .


ahaa . well to be honest , utk mencintai dan dicintai sangatlah susah . kadang kadang tade peluang pun nak rasa perkara tu di balas dengan sempurna . siapa kita nak mempersoalkan takdir . kalau mmg cinta tu bukan hak kita , so , kenapa nak salahkan takdir . tak salah mencintai . lumrah alam . cinta tetap cinta . hidup mesti ada cinta . satu hari nanti , bagi yang nak bercinta , cinta tu tetap ada , bahagia insyaallah ada di sisi kita .ada satu kisah cinta . antara seseorang dengan seseorang . 
kalau cinta tu sakit , kenapa tak lepaskan . orang lain bertanya dengan seseorang itu . orang tu menjawab , kalau cinta itu tak sakit , itu bukan cinta sejati . sebab cinta sejati adalah cinta yang ada pengorbanan , tolak ansur , kerelaan . kalau cinta itu tak sakit , itu bukan cinta . sbb dalam cinta , kita belajar erti setia , erti kecewa , di duakan .
kalau cinta tu tak sakit , itu bukan cinta , sbb dalam cinta sejati , ada tangisan , ada khayalan , ada angan yang mmg kita sendiri tak dapat nak tafsirkan . cinta ini memang sakit . tapi inilah cinta . dan cinta ini ikhlas utk dia .

well , bloggers . maybe kita boleh continue bab ni lagi hehehe . hey , cinta . maybe ini bukan masa yang terbaik utk berterus terang tapi demi cinta ini , aku tetap di sini . yeah , sekalipun bukan utk menunggu lagi , tapi aku ttp di sini , supaya kau tahu jalan balik and kita akan bertemu lagi . 

~ selamat pagi cinta ~ 

No comments:

Post a Comment